תערוכת פריז, 30 לספטמבר 1982, איזו גאווה...
מכונית משפחתית על הפודיום
תערוכת פריז, 30 לספטמבר 1982, איזו גאווה היתה זו להציג את המכונית הזו, שמסמנת את תחיית סיטרואן, עם הגנים הנכונים!
ול-BX יש אכן רבים מהססמנים הקלאסיים של המותג: מתלים הידרופנאומטיים, ארבעה בלמי דיסק ותצורת האצ'בק עם כיסוי חלקי של הגלגלים האחוריים ומתגים על עמוד ההגה. כל הנדרש כדי להחליף בהדרגה את ה-GSA ולהיכנס בנחישות אל הקטגוריה המשפחתית.
באילו גרסאות היא הוצעה? דיזל, ספורט (19GT וספורט, ואז 19GTI ו-19GTI 16S) וגרסת סטיישן שבהמשך זכתה לשם Evasion.
יותר מ-2.3 מיליון לקוחות ברחבי העולם וכיכוב בראש טבלת המכירות הצרפתית. קריירה מבריקה שהסתיימה ב-1994 כדי לפנות מקום לקסנטיה שהופיעה ב-1993.